Måndagen den 19 oktober gästades vi av Stellan Larsson som hade en kort utbildning kring Clubrunner
Måndagen den 19 oktober var vi 20 egna medlemmar (ca 47%) närvarande och en gäst, tillika föreläsare, Stellan Larsson
President Anders Ekblom informerade om att Jonas Ekelund har avsagt sig rollen som sekreterare, och styrelsen föreslår Per-Olov Karlsson som sekreterare, fram till 30 juni 2021. Mötet beslöt i enlighet med förslaget. Samtidigt meddelades att Jonas istället tar rollen som IT samordnare.
En ändring avseende programmet finns, där nästa veckas program den 26 oktober ändras från Höstkarnevalen till Lars O Anderssons egoföredrag.
Stellan berättade så mer om Clubrunner. Klicka på länken så får ni veckobrevet i filmform.