Nu är den nya hemsidan för Landskrona-Citadell Rotaryklubb uppe och igång för fullt.
Med lite hjälp från Tomas Andrén från Helsingborg-Berga Rotaryklubb, kom vi så över tröskeln och fick den nya hemsidan på plats. Dels återstår det nu en del jobb med dokumentarkiv etc, dels måste vi alla, funktionärer såväl som övriga medlemmar, bekanta oss med det nya systemet.

Eftersom du har hittat detta inlägg vet du därför att klubbens adress på internet nu är landskrona-citadell.rotary2390.se

Snart kommer samtliga medlemmar att få ett mejl skickat till sig från Tomas, med uppmaningen att skapa en ny inloggning till klubbens hemsida. I mejlet finns detaljerade anvisningar om hur du går till väga. Tomas har lovat att hjälpa Dig om Du har problem med inloggning eller något annat internetrelaterat.

Var rädda om Er!

Hälsningar,