Med anledning av den förvärrade situationen kommer Landskrona Citadell Rotaryklubb inte genomföra fysiska möten under de närmaste tre måndagarna. Nytt beslut fattas senast den 19 november.
Som du säkert har läst och hört har tyvärr smittspridningen i stort och i Skåne i synnerhet tagit fart med särskilda restriktioner som följd. Vi i styrelsen har följt utvecklingen och har nu fattat följande beslut:
De närmsta tre måndagarna (t.o.m. 16/11) blir det inga hybridmöten. Beslut om hur vi gör sedan fattas i veckan efter den 16 november, preliminärt med besked den 19 november.
Vi kommer i så stor utsträckning som möjligt istället genomföra digitala möten med föredragshållare som genomför sitt föredrag via vårt digitala verktyg Zoom.
Vi kommer löpande uppdatera er med eventuella förändringar som kan tvingas vidtas med anledning av detta.

För att kunna tillgodogöra dig av dessa digitala möten följer här en kort instruktion:

Inloggning webbmöte
1. Starta upp webbläsaren
2. Sök upp sidan, www.zoom.us och ”download" programvaran. Gratis!
3. Klicka på knappen ”Join a meeting”
4. Fyll I Meeting ID; 579 611 9119
5. Klicka på knappen ”Join”
6. Fyll i Meeting Passcode; 7wfG6H
7.  Vänta och du släpps strax in i mötet.

Om du skulle stöta på problem så hör av dig så ska vi försöka hjälpas åt, så att så många som möjligt kan delta i mötet.
Vi hoppas på er förståelse för de vidtagna åtgärderna, våra medlemmars hälsa är överordnat annat i det rådande läget.

Styrelsen i Landskrona Citadell Rotaryklubb